כמי שכבר הגיש תביעה אחת או שניים לאחר תאונת דרכים/נושא אחר בתחום התעבורה, נראה לי שכן חשוב לפנות לעורך דין שמתמחה בתחום. זה גם הרבה עבודה וזמן שלא בהכרח יש לך.
הייתי מציע לך משהו קצת יצירתי: לפנות לשיתוף פעולה עם משרד עורכי דין, כי בכל זאת אתה לא לקוח "רגיל". אולי תוכל לעשות איתם החלפת תיקים, כלומר, שהם יטפלו בתיק שלך (כמו גם בתיקים אחרים) ושהם יעבירו אליך תיקים בתחום שלך. מעין בארטר.
יש כמה משרדים שמציעים את זה, למשל (בחיפוש מהיר בגוגל)
יש גם את אתר Lawbiz, שתכליתו שיתוף פעולה עסקי בין עורכי דין רשומים
לדעתי זה חומר למחשבה- לא רק במקרה שלך (התביעה), אלא כמכלול.
"המכנה המשותף של לקוחותינו הוא פעילות מסחרית, עסקית ו/או משפטית בתחום הקניין הרוחני או סחר בינלאומי..."
"לוחמת על זכויות לקוחותיי ללא פשרות, כאשר לנגד עיני כל העת טובתם האישית בלבד..."
"אמינות ומהימנות, יושרה, מקצועיות ומאבק בשיתוף פעולה מלא ושקוף עם לקוחותינו, הינם כללי ברזל של משרדנו..."
"גרפולוגית משפטית מוסמכת מטעם האגודה הישראלית לגרפולוגיה המשמשת כעדה מטעם בית המשפט..."
"משרד בוטיק חדשני ומקצועי המקפיד על שירות אישי והדוק. התמחות בדיני אינטרנט, טכנולוגיה, היי-טק, מחשבים וקניין רוחני מגוון... "
