נגה, אין המדובר בתביעה נזיקית אלא בתביעה חוזית. עפ"י החוזה ביניכם, על חברת הסלולר היה לתקן את המכשיר. משאיבדה אותו, היה עליה לדאוג למכשיר חלופי או לאפשר את סיום העסקה ביניכם, תוך השבת סכומים ששילמת ובוודאי שלא גבייה חודשית עבור שירות שלא ניתן. באיזה סכום מדובר? אני הייתי תובעת בתביעות קטנות. בברכה, רונית רוטלוי, עו"ד
עו"ד רונית רוטלוי
תודה על תגובתך.
לפי יעוצך, אפנה לבית דין לתביעות קטנות.
מדובר במכשיר שנתן לתיקון ב - 07.12 . החברה הודתה בעובדה שהוא אבד במעבדה/ במחסנים של החברה..
החברה מסכימה לתת כ"מחווה" מכשיר חלופי (לא חדש) ובכל החודשים שעברו מאז העלמותו, ממשיכה לגבות את התשלומים החודשיים בטענה ש"הפקרתי" את המכשיר
האם בית הדין לתביעות קטנות, הוא אכן הכתובת לתביעה מולם?
תודה - נגה
"דגש רב על השקט הנפשי והסוציאלי של כל לקוח ותיאום ציפיות מראש... "
"מתמחה בליטיגציה אזרחית-מסחרית וייצוג בתביעות חוזים, נזיקין, בנקאות, חברות והוצאה לפועל...."
"אמינות ומהימנות, יושרה, מקצועיות ומאבק בשיתוף פעולה מלא ושקוף עם לקוחותינו, הינם כללי ברזל של משרדנו..."
"לאחר שנות עבודה רבות בתחום, אני מכירה כבר לא מעט מ'התחבולות' בהן נוקטות חברות הביטוח..."
"משרדנו שם לו למטרה להעניק לכל אחד מלקוחותיו שירות נאות, יחס אישי, ואת מלוא תשומת הלב הראויה..."
מה עושה צעיר שנפגע בתאונת דרכים וקיבל הפסדי השתכרות באופן מקופח? עו״ד אהרון שטכלברג מספר על מקרה וכיצד הצליח לפסוק פיצויים גבוהים יותר לטובת הנפגע
