דנה שלום,
על פי הדין, וכך אף אני נוהג בדיונים בבתי משפט, רק הצדדים והתובעים יכולים להימצא בדיון. דעתי האישית היא, שעמידתך על כך כי אדם נוסף יהיה נוכח בדיון, לאו דווקא משרתת את מטרתך.
בנוסף, לצד השני יש זכות לבקש להוציא מי שאינו צד לתיק.
לא נראה לי שיש לך הרבה מה לעשות בעניין זה.
"המשרד מציע פתרונות משפטיים ברמה גבוהה, תוך התאמה מלאה לצרכיו של הלקוח ובהתאם לנסיבות המקרה..."
"מתמחה בדיני משפחה בכלל ובהליכי גירושין בפרט. מוזמנים לשוחח עימי לקבלת האסטרטגיה המשפטית הנכונה עבורכם...".
"אני מאמינה כי יש להתחיל טיפול בתיק משפטי בתחום דיני המשפחה על ידי למידה ובניית אסטרטגיה שמתאימה לאותו לקוח ולאותו מקרה"
"ליווי לכל אורך ההליך המשפטי אל מול הגורמים הרלוונטיים תוך דגש על מתן יחס אישי ומקצועי..."
"גרפולוגית משפטית מוסמכת מטעם האגודה הישראלית לגרפולוגיה המשמשת כעדה מטעם בית המשפט..."
עו"ד אמיר שי המתמחה בהליכי משמורת משותפת, בסקירה מרתקת על הקונפליקט המתעורר עקב משמורת במשפחות בהם ההורים אינם מסתדרים ביניהם.
