שרה שלום רב,
באופן עקרוני, רכישת החלק הנוסף נחשבת כעסקה ולכן נראה שתצטרכי לשלם מס רכישה.
תשומת ליבך כי בתכנון מס נכון ניתן להימנע מהתשלום כאמור באמצעות חלוקת העיזבון בטרם חלוקתו (גם אחרי ניתן לעשות כן)
לפרטים נוספים, ובדיקה מדוקדקת יותר של המקרה שלך את מוזמנת לפנות למשרדי.
בברכה,
אמיר שטיינהרץ,עו"ד
מנהל פורום מקרקעין
שותף מייסד במשרד גרופל-כהן, עורכי דין, משרד בוטיק בעל ניסיון רב בדיני מקרקעין, משפט מסחרי, צוואות וירושות וליטיגציה אזרחית ומסחרית.
"ליווי לכל אורך ההליך המשפטי אל מול הגורמים הרלוונטיים תוך דגש על מתן יחס אישי ומקצועי..."
"בעלים של משרד בוטיק, המתמחה בליקויי בניה, בייצוג וליווי בפרויקטים הנדסיים בתחום התשתיות..."
"הניסיון המקצועי שלי יחסוך לכם מס.."
"גרפולוגית משפטית מוסמכת מטעם האגודה הישראלית לגרפולוגיה המשמשת כעדה מטעם בית המשפט..."
