לירן שלום,
ככל שאתם מנהלים הפרדה רכושית ברורה בינכם, גם ללא הסכם ממון וניתן להוכיח זאת, אפשר לנסות ולפצל את הרכישה ולבקש כי מחצית מרכישת הדירה תחושב לפי דירה יחידה (של אשתך)
תשומת לבך כי לאור העבודה שאין ביניכם הסכם ממון יכולה להקשות על קבלת עמתדכם וכמובן שרשויות המס ינסו לראות בכם כיחידה משפחתית / כלכלית אחת.
ראה לעניין זה הלכת פלם והוראת ביצוע של רשות המסים מס’ 5/2011 אשר הרחיבה מעט את הלכת פלם.
ככל שתבחר לעשות כן אמליץ לעשות כן עם עו"ד מומחה בתחום, כמובן שמשרדנו עומד לרשותך.
בהצלחה,
אמיר שטיינהרץ, עו"ד
מנהל פורום מקרקעין
"הניסיון המקצועי שלי יחסוך לכם מס.."
שותף מייסד במשרד גרופל-כהן, עורכי דין, משרד בוטיק בעל ניסיון רב בדיני מקרקעין, משפט מסחרי, צוואות וירושות וליטיגציה אזרחית ומסחרית.
"גרפולוגית משפטית מוסמכת מטעם האגודה הישראלית לגרפולוגיה המשמשת כעדה מטעם בית המשפט..."
בעלת משרד עורכי דין במחוז המרכז, בעלת ידע וניסיון עתיר בתחום דיני הנזיקין והביטוח, לרבות נזקי נזילות, שריפה, תאונות עבודה ותאונות דרכים
מייסדת ושותפה בחברת עו"ד דרדיק פלם מימן ומתמחה בתחום המקרקעין, על ענפיו. בעלת ניסיון רב בכל הנוגע לבתים משתפים, לרבות בייצוג בתביעות שעניינן נציגות בית משותף, בעלות, שימוש וכו' ומשמשת כמייצגת מטעם האגודה לתרבות הדיור.
