רפי שלום,
אם מכרת דירה לפני למעלה מ 4 שנים - תוכל לנצל פטור עד סוף 2013 לפי 49ב1
אם תמתין לשנת 2014 ותהא בעל דירה יחידה תוכל לנצל בתנאים מסוימים פטור לפי 49ב2.
שים לב כי לפעמים לא שווה לנצל פטור היות ולא נוצר שבח (בחישוב הוצאות להשבחת הנכס והוספת המדדים)
בברכה,
אמיר שטיינהרץ, עו"ד
מנהל פורום מקרקעין
"הניסיון המקצועי שלי יחסוך לכם מס.."
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.
"גרפולוגית משפטית מוסמכת מטעם האגודה הישראלית לגרפולוגיה המשמשת כעדה מטעם בית המשפט..."
שותף מייסד במשרד גרופל-כהן, עורכי דין, משרד בוטיק בעל ניסיון רב בדיני מקרקעין, משפט מסחרי, צוואות וירושות וליטיגציה אזרחית ומסחרית.
מייסדת ושותפה בחברת עו"ד דרדיק פלם מימן ומתמחה בתחום המקרקעין, על ענפיו. בעלת ניסיון רב בכל הנוגע לבתים משתפים, לרבות בייצוג בתביעות שעניינן נציגות בית משותף, בעלות, שימוש וכו' ומשמשת כמייצגת מטעם האגודה לתרבות הדיור.
