אירית שלום,
לטעמי מלבד זכות חזקה / שימוש אין לאב זכות בעלות, וכמובן שזכות זו אינה ניתנת להעברה ו/או הורשה.
מציע לפנות לייעוץ פרטני על מנת להגיש תביעת פינוי, בטח ובטח כשמדובר בבן של אותו אדם המשכיר את הנכס לאדם אחר
בברכה,
אמיר שטיינהרץ, עו"ד
מנהל פורום מקרקעין
"בעלים של משרד בוטיק, המתמחה בליקויי בניה, בייצוג וליווי בפרויקטים הנדסיים בתחום התשתיות..."
"גרפולוגית משפטית מוסמכת מטעם האגודה הישראלית לגרפולוגיה המשמשת כעדה מטעם בית המשפט..."
"הניסיון המקצועי שלי יחסוך לכם מס.."
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.
מייסדת ושותפה בחברת עו"ד דרדיק פלם מימן ומתמחה בתחום המקרקעין, על ענפיו. בעלת ניסיון רב בכל הנוגע לבתים משתפים, לרבות בייצוג בתביעות שעניינן נציגות בית משותף, בעלות, שימוש וכו' ומשמשת כמייצגת מטעם האגודה לתרבות הדיור.
