שבוע טוב,
לטעמי במקרה שלך מדובר בהצמדה "חייה" כלומר ההצמדה נוצלה לבניית חדר על הגג.
יש לחשב את הקומה התחתונה + החדר על הגג + מחצית השטח הצמוד כמרפסת.
ניתן גם לשכור שמאי שיבצע את החישובים ויחלק זאת בין ככל הדיירים בבנין.
בברכה,
אמיר שטיינהרץ, עו"ד
מנהל פורום מקרקעין
"גרפולוגית משפטית מוסמכת מטעם האגודה הישראלית לגרפולוגיה המשמשת כעדה מטעם בית המשפט..."
"ליווי לכל אורך ההליך המשפטי אל מול הגורמים הרלוונטיים תוך דגש על מתן יחס אישי ומקצועי..."
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.
"הניסיון המקצועי שלי יחסוך לכם מס.."
שותף מייסד במשרד גרופל-כהן, עורכי דין, משרד בוטיק בעל ניסיון רב בדיני מקרקעין, משפט מסחרי, צוואות וירושות וליטיגציה אזרחית ומסחרית.
