שלום.
אין חובה סטטוטורית לבנות "גדר" כאמור. אני מציע לבדוק בהיתר הבניה מה גובה החומה אותה הוא אמור להקים שם.
ייתכן שבדיעבד, אם חו"ח ינזק מאן דהוא כתוצאה מכך שלא נבנתה גדר, תטען טענה ולפיה מי מכם התרשל בכך שלא בנה גדר.
מייסדת ושותפה בחברת עו"ד דרדיק פלם מימן ומתמחה בתחום המקרקעין, על ענפיו. בעלת ניסיון רב בכל הנוגע לבתים משתפים, לרבות בייצוג בתביעות שעניינן נציגות בית משותף, בעלות, שימוש וכו' ומשמשת כמייצגת מטעם האגודה לתרבות הדיור.
"בעלים של משרד בוטיק, המתמחה בליקויי בניה, בייצוג וליווי בפרויקטים הנדסיים בתחום התשתיות..."
"הניסיון המקצועי שלי יחסוך לכם מס.."
שותף מייסד במשרד גרופל-כהן, עורכי דין, משרד בוטיק בעל ניסיון רב בדיני מקרקעין, משפט מסחרי, צוואות וירושות וליטיגציה אזרחית ומסחרית.
בעלת משרד עורכי דין במחוז המרכז, בעלת ידע וניסיון עתיר בתחום דיני הנזיקין והביטוח, לרבות נזקי נזילות, שריפה, תאונות עבודה ותאונות דרכים
