שלום רב.
מה ש"נדרש" משתנה בהתאם לאופי העסקה.
בגדול, הסכם, דיווחים לרשויות המס, שטרות, מסמכים הנוגעיםלרישומה של הערת אזהרה (במידת הצורך) וכיוצ"ב.
שוב, הכל תלוי בעסקה הספציפית.
בברכה,
יעקב גורנשטיין, עו"ד
"בעלים של משרד בוטיק, המתמחה בליקויי בניה, בייצוג וליווי בפרויקטים הנדסיים בתחום התשתיות..."
"הניסיון המקצועי שלי יחסוך לכם מס.."
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.
"גרפולוגית משפטית מוסמכת מטעם האגודה הישראלית לגרפולוגיה המשמשת כעדה מטעם בית המשפט..."
מייסדת ושותפה בחברת עו"ד דרדיק פלם מימן ומתמחה בתחום המקרקעין, על ענפיו. בעלת ניסיון רב בכל הנוגע לבתים משתפים, לרבות בייצוג בתביעות שעניינן נציגות בית משותף, בעלות, שימוש וכו' ומשמשת כמייצגת מטעם האגודה לתרבות הדיור.
