דניאל שלום,
ככל הנראה הדירה מחולקת שלא על פי היתר, לאור כך כמובן שבעל הבית עובר על החוק, ולמעשה כך גם אחיך ואשתו, ומכאן יש לבחון את שאלת החוקיות.
לגבי שאלותיך:
1. מותר ככל שהוא מתאם מראש הוא למעשה פועל בניגוד לנוהג המקובל.
2. לטעמי אסור לנעול את הדירה גם כשיש איחור בתשלום - קיימות דרכים מקובלות לפנות הדיירים.
בברכה,
אמיר שטיינהרץ, עו"ד
מנהל פורום מקרקעין
"הניסיון המקצועי שלי יחסוך לכם מס.."
"גרפולוגית משפטית מוסמכת מטעם האגודה הישראלית לגרפולוגיה המשמשת כעדה מטעם בית המשפט..."
בעלת משרד עורכי דין במחוז המרכז, בעלת ידע וניסיון עתיר בתחום דיני הנזיקין והביטוח, לרבות נזקי נזילות, שריפה, תאונות עבודה ותאונות דרכים
שותף מייסד במשרד גרופל-כהן, עורכי דין, משרד בוטיק בעל ניסיון רב בדיני מקרקעין, משפט מסחרי, צוואות וירושות וליטיגציה אזרחית ומסחרית.
"בעלים של משרד בוטיק, המתמחה בליקויי בניה, בייצוג וליווי בפרויקטים הנדסיים בתחום התשתיות..."
