אופיר שלום,
לטעמי אתה מתבלבל בין המושגים.
בגין זכויות הבניה הוריך יאלצו לשלם היטל השבחה לעריה אולם אתה לא תשלם מס רכישה.
ככל שניתן יהיה לרשום את החלק הזה כיחידה נפרדת והוריך ירצו להעביר לך במתנה לא יכול מס שבח אלא שליש ממס הרכישה.
בברכה,
אמיר שטיינהרץ, עו"ד
מנהל פורום מקרקעין
שותף מייסד במשרד גרופל-כהן, עורכי דין, משרד בוטיק בעל ניסיון רב בדיני מקרקעין, משפט מסחרי, צוואות וירושות וליטיגציה אזרחית ומסחרית.
"גרפולוגית משפטית מוסמכת מטעם האגודה הישראלית לגרפולוגיה המשמשת כעדה מטעם בית המשפט..."
"ליווי לכל אורך ההליך המשפטי אל מול הגורמים הרלוונטיים תוך דגש על מתן יחס אישי ומקצועי..."
"הניסיון המקצועי שלי יחסוך לכם מס.."
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.
