סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(691)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

13/04/2016 23:39 שרי מחיר שהוצג שונה מזה שעל האריזה מחיר שהוצג שונה מזה שעל האריזה
הייתי באחת מרשתות הפארם וראיתי שלט שעליו רשום מחיר מבצע על שמפו. על השמפו היה המחיר הרגיל.. כאשר הגעתי לקופה נאמר לי שהמבצע כבר עבר ולכן זה במחיר הרגיל. אמרתי לקופאית שיש שלט שאומר אחרת אבל האחראי על המחלקה אמר שהיה צריך להוריד אותו כי המבצע הסתיים ובטעות לא הורידו את השלט ומה שקובע זה המחיר שעל המוצר. הוא צודק?

שלום,
המחיר הקובע הוא המחיר על המוצר.

14/04/2016 05:10 ש.א תשלום אגרה שסכום התביעה לא ידוע תשלום אגרה שסכום התביעה לא ידוע
שלום,אם אני רוצה להגיש תביעה קטנה על סכום לא יודע - על בית המשפט להחליט מה הסכום מתוך בירור התביעה. איך להתייחס בכתב התביעה לעניין האגרה שהסכום התביעה לא ידוע????

וכמו כן, כמה אגרה לשלם?? (מינימום?)

תודה מראש

שלום,
אין דבר כזה להגיש תביעה ללא סכום. בית המשפט לא ידון בתיק ללא קביעת הסכום ובכל מקרה לא תוכל להגיש תביעה שכזו.
ההגיון הוא תשלום מקסימום במקרה זה.

12/04/2016 10:40 יאן אובדן כספי כתוצאה מאיחור במשלוח אובדן כספי כתוצאה מאיחור במשלוח
שלום רב,אני עובד בניתוח נתונים בעזרת מחשב (עבודה מהבית), לאחר שהמחשב שלי התקלקל רכשתי מחשב דרך אתר אופיס דיפו, מאחר וזמן המשלוח לא היה רשום יצרתי קשר עם שירות הלקוחות ונאמר לי שזמן ההספקה הוא עד 5 ימי עסקים.מאוחר יותר בוצע רענון בדך המוצר ונכתב כי זמן ההספקה הוא 14 ימי עסקים.בכל מקרה 14 ימי העסקים עברו והמוצר עדיין לא הגיע, צפי ההגעה הוא ביום העסקים ה-20.יום עבודה שלי שווה 350 ש"ח, ולכן נגרם לי נזק כלכלי ממשי לא מבוטל.אשמח לדעת מה באפשרותי לעשות ובהנחה ואגיש תביעה בבית משפט לתביעות קטנות מה צפי הפיצוי שאקבל? בנוסף לנזק הכלכלי, ישנה גם עוגמת נפש לא קטנה שכן היני סטודנט וחודש ללא מחשב משפיע גם על אספקט זה בחיי.
מחיר המחשב הוא 4000 ש"ח + 299 ש"ח הרחבת אחריות.
ישנו צילום מסך מיום הרכישה.
תודה מראש, יאן

שלום,
עניתי על כל שאלותיך אלו בפורום אחר. אין טעם לחזור על הדברים.

13/04/2016 08:47 אור תביעה בגין הודעות זבל תביעה בגין הודעות זבל
בוקר טוב,אשמח להתייעץ בנוגע לתביעה שאני מעוניינת להגיש.
בתחילת ינואר התחלתי לקבל הודעות אסמס ממקום שנקרא Pirat Bar. בחיים לא שמעתי על המקום, וגם לא הייתה לי אפשרות לבקש הסרה. חשבתי שזה קרה בטעות ולכן מחקתי את שתי ההודעות הראשונות.
ב17.01.16 שוב קיבלתי הודעה, ושוב לא הייתה אפשרות להסיר. עשיתי חיפוש קצר באינטרנט ומצאתי שזה פאב-מסעדה בראשון לציון. התקשרתי להנהלה שלהם ודרשתי מהם להסיר אותי מרשימת התפוצה. הם טענו שאני חברת מועדון אצלהם, הבהרתי שבחיים לא הייתי שם, והבחורה שדיברתי איתה טענה שהוסרתי.
ב24.01.16 שוב קיבלתי מהם הודעה אך הפעם כן הופיעה האפשרות להסיר את עצמי מרשימת התפוצה, וכך עשיתי.
אתמול, ה12.04.16 קיבלתי מהם הודעה נוספת.
החלטתי שאני לא מוכנה יותר לסבול, ואני מעוניינת לתבוע אותם עבור השימוש הלא נאות שהם מבצעים במספר הטלפון שלי.
מכיוון שאיפסתי את הטלפון לפני כחודש, יש לי רק צילומי מסך של ההודעות מינואר, ואת הקלטת השיחה שהייתה לי עם הבחורה מהפאב, לא הצלחתי לשחזר.
אשמח לעזרה בנושא,אילו טפסים צריך למלא בעת התביעה, ומה עלות האגרה. האם יש סיכוי שלא אוכל לקבל פיצוי מכיוון שההודעות כבר לא קיימות פיזית על הטלפון שלי, ונמצאות רק בצילום מסך?
תודה רבה מראש.

שלום,
לצורך מענה על כל שאלותיך אני אצטרך כשעה וחצי. לא ניתן בכמה שורות לענות על כל שאלותיך ולכן אני מציע לך ליצור קשר עם משרדי ולקבוע פגישה בעניין. בפגישת הייעוץ אוכל לענות על כל שאלותיך.

09/04/2016 09:20 פיט ביטול חוזה סלון כלות ביטול חוזה סלון כלות
שלום רב,
בתאריך 29.1.16,
סגרתי עסקה בסלון כלות, עסקה כלל איפור ניסיון לכלה +תסרוקת ניסיון לכלה הכל תחת שירות שלה הסלון כלות,ויש עצה חתומה,
לאחר שלושה חודשים בעת המדידה הראשון ולאחר תשלום של מקדמה של 5000 שח שאלתי איך הולך כל העניין של האיפור והשיער נאמר שהפקידה שמטפלת לא נמצאת והיא כבר תחזור אליי,
לאחר מכן קיבלתי שיחת טלפון ממנה ונאמר לי כי הסלון עבר לשיטה חדשה ואיפור ושיער זה פירלנסרים אנשי מקצוע מבחוץ שהסלון נותן לי טלפון שלהם ואני צריכה להתרשם מהם להגיד לסלון ושאין איפור ושיער לניסיון,
לאחר ויכוחים נתנו קבוע לי איפור ושיער ניסיון, אבל אני לא שקטה עם עצמי כי זה לא מה שסגרתי איתם אני מרגישה מרומנ ואני לא מעוניינת להתרשם מאנשי מקצוע שהם עובדים איתם ולא מוכנה שניסיון יעשה איש מקוצע אחד וביום החתונה מישהו אחר, זה מאוד חשוב לי שביום החתונה הכל יצא משולם ואני משקיעה כל הרבה כסף בסלון שאני לא מוכנה לשיטה שלהם ואם מהתחלה היית יודעת שהם עובדים ככה לא הייתי סוגרת את העסקה איתם מבקשת תשובה בהקדם מה אפשר לעשות

שלום,
באם את לא תקבלי את מה שהובטח לך ואת מה שחתמת עליו הסכם (בכתב או בעל פה) - את רשאית לבטל את העסקה ביניכם ולקבל את כספך בחזרה עם תשלום קנס.

04/04/2016 09:56 מירי חוסר שביעות רצון משירות וסחורה לא תקינה חוסר שביעות רצון משירות וסחורה לא תקינה
בוקר טוב,לפני מס' חודשים רכשתי פינת אוכל (שולחן+כסאות) מחנות בדרום תל אביב. הסחורה שולמה במלואה (חלק במזומן והשאר באשראי),עוד טרם ראינו את המוצר המוגמר .כיוון שרציתי לחסוך בעלות ההובלה- אספנו את המוצר בעצמנו כעבור מס' שבועות,בסוף דצמבר 2015. הכסאות הגיעו עטופים לגמרי. מאז שאספנו את השולחן והכסאות-התחיל סאגה שלא נגמרת. מתברר שקיבלנו כסאות שונים ומתנדנדים- דגמים שונים לגמרי. המוכר/בעל העסק טען שמדובר בעץ, אז אי אפשר לשלוט על חיתוך העץ ולכן הדוגמאות יוצאים שונים. לי זה נראה מגוחך.ידיד שלי ראה את זה ואמר שמדובר בסוגים שונים של עץ, בניגוד לטענת החנות. אחרי שרשרת התכתבויות שלי עם המוכר שהתנער- הוא החליף כסא אחד,וגם אז לאחר חששות שלו שחשב שאני גרה במקום מסוכן. רק כעבור מס' ימים-שמתי לב שהוחלף הכסא הלא נכון. בנוסף, בשבוע שעבר הפכתי את הכסאות והנחתי על השולחן ונכנסו לי 2 קוצים לאצבע. לאחר בחינה מעמיקה יותר של הכסאות הבחנתי שהגימור של הכסאות-ממש חובבני וכל לא גמור (בהשוואה לכסאות אחרים שיש לי בבית). כמובן שהמוכר/בעל העסק מתנער ואף מלגלג על הטענות שלי.
בקיצור- אני מאוד לא מרוצה -לא מהאיכות ובטח שלא מהשירות. וכל יום שעובר-אני מתחרטת שקניתי את המוצר הזה. המוכר טוען שזה בעיה שלי ושהכל בגלל שעשינו הובלה עצמית, מה שממש לא רלוונטי.

השאלה שלי- האם ומה ניתן לעשות, חוץ מלעשות דיס-המלצות לחנות הזו.

תודה מראש וסליחה על האורך...

שלום,
הדרך לטפל בעניין זה כעת זה הגשת תביעה כנגד החנות לצורך ביטול עסקה החזרת הרהיטים וקבלת כספך בחזרה בנוסף לפיצויים על נזקים ועוגמת נפש.
במידה ואת מעוניינת בייעוץ וסיוע משפטי בעניינך, את מוזמנת לפנות אליי ואשמח לסייע.

22/03/2016 18:47 נעמה אריזה בתוך אריזה אריזה בתוך אריזה
באריזה של מוצרי מזון מסוימים יש לפעמים עוד אריזה פנימית של המוצר שעליה לא תמיד מצוין תאריך התפוגה, יש חובה כזאת לציין את התאריך גם על האריזה הפנימית ?

שלום,
אינני יודע.

31/03/2016 11:46 אפרת ביטול עסקה בקניית פאה נוכרית ביטול עסקה בקניית פאה נוכרית
קניתי פאה מוכנה ביריד פאות, המעצבת הציעה לערוך שינויים בפאה והסכמתי, השינויים שינו את הפאה לבלי הכר והיא כבר לא מתאימה לי, החברה מוכנה להחליף לי פאה (לתת זיכוי), אך לא לתת החזר כספי. באומרם שלפי החוק אם נעשה שינוי במוצר, אין חובה להחזיר כסף, האם העניין תקף גם במקרה זה, שהשינוי נעשה ביוזמתם וגרם להרס המוצר? תודה!

שלום,
החוק לביטול עסקה לא עוסק בשינויים במוצר ומי אחראי על השינוי.
לצורך ביטול עסקה בעניין זה את רשאית להגיש תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות.

21/03/2016 18:25 ירון יציב תביעה נגד מכללת פסגות תביעה נגד מכללת פסגות
ערב טוב
היום בבוקר קיבלתי שיחת טלפון מפתיעה ממכלת פסגות
מפה לשם דיברנו על קורס שאני מתעניין בו בנושא נדל"ן ובהתאם לקח שהייתי תלמיד לשעבר מגיע לי הטבה ככה וככה..
תוך כדי השיחה
הבנתי שנירשמתי בעבר לשירות איתותים שלהם שאותם הקפאתי לאחר 6 חודשים שבהם לא נגעתי בכלל באיתות חודשים אחרי הקורס מניות שעשיתי הפסקתי להתעסק בדבר כי הבנתי שזה לא התחום שלי בחיים

מפה לשם הסתבר ששילמתי במשך 3 שנים סכום של 9000 שקל 250 שקל כל חודש על שירות שלא השתמשתי בו בכלל שירות שלא נגעתי ולא היה לי בו צורך כן אני מאותם אנשים שהצליחו למכור להם את המוצר הזה..

התחלתי לברר מחברים טלפונים ראיתי היום את הכתבה שעשו עליהם ב4.2.2015


ועכשיו אני שואל
מה אני יכול לעשות כדי לקבל את הכסף בחזרה או חלק מהכסף או משהו ..?!
האם אפשר להצטרף לתביעה ייצוגית שהבנתי שיש שנגדם..
אני אשמח לעזרה בכל הקשור לדבר
אנשים שידברו איתי אנשים שאני יוכל לדבר איתם כל דבר על מנת לנסות להתאמץ להשקיע כדי להחזיר לי את הכסף בחזרה

שלום,
אתה רשאי להגיש תביעה כנגד החברה בגין מה שאתה מתאר.
כמו גם להצטרף לתביעה הייצוגית באם המקרה שלך דומה למקרה שבגינו הגישו את התביעה הייצוגית.

14/03/2016 23:04 מיקי תביעה קטנה או פניה למועצה לצרכנות תביעה קטנה או פניה למועצה לצרכנות
אני רוצה להגיש תביעה נגד בית עסק שקניתי ממנו מוצר שגיליתי שאינו תקין אחרי שבועיים והוא לא מוכן לקבלו חזרו או להחזיר לי את הכסף, עכשיו מה עדיף לי לפנות למועצה לצרכנות בתלונה או להגיש נגדו ישר תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות?

שלום,
פניה למועצה לצרכנות זהו שלב מקדמי לפני הגשת תביעה, כך שאתה בהחלט יכול לפעול דרך המועצה לצרכנות ואם פנייתם לא תעזור, תמיד תוכל להגיש תביעה.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

עו"ד שרית לנגה-יצחקי

"הידע שצברתי כמתרגלת ועוזרת הוראה באקדמיה, כמו גם עבודתי כעו"ד במשרד היועמ"ש, משרת נאמנה את לקוחותיי..."