סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(704)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

29/05/2016 11:56 שגב פיצוי עוגמת נפש פיצוי עוגמת נפש
העם שווה ללכת לבית משפט על זה שמי עדן חייבו אותי פעמיים על אותו תשלום של צק שחזרת ועד ליום שישי האחרון לא הודו שהם גנבו אותי מלה טלפונים מלה צעקות בסוף, היום התקשרו אלי נציגה : אתה צודק עד.סוף החודש אתה תזוכה בתשלום ובפצוי תקבל שישית בקבוקים של חצי ליטר.
מה זה" גם רצחתה וגם ירשתה"
העם אני יכול להגיש נגדם תביה של סכום כל שהוא של כסף.
תודה מראש שגב .
P.s
יש מלה שיכות מוקלתות ועוד המון הפתחות שלהם שלא קוימו

שלום,
בהתאם לדברים שאתה כותב התשובה היא כן.

25/05/2016 20:28 עמי איחור בטיסה 3.5 שעות פגסוס מאיסטנבול לתא איחור בטיסה 3.5 שעות פגסוס מאיסטנבול לתא
ביום א טיסה מקופנהגן לאיסטנבול איחרה 2 שעות , לאחר שנחתנו ראינו הודעת איחור , לאחר כשעה ניכנסנו למטוס ולאחר כרבע שעה הודיעו שמחזירים אותנו לטרמינל בטנה שחל בנתבג עוצר כשעה ... מידע זה ממש לא חדש ולכן הנוסעים כעסו מאד אבל אנשי החברה של בקושי מדברים אנגלית .... במקום ב 22.00 יצאנו 01.20 ...
שאלתי האם אנו זכאים לפיצוי ואם כן כיתד לממשו מול חברה טורקית ..
תודה מראש
עמי פולק

שלום,
באם אין לחברה איתה טסת סניף בארץ, אינך יכול לתבוע את החברה בבתי המשפט בארץ ויהיה עליך לממש את זכויותיך במדינה שאליה שייכת חברת התעופה.
בכל מקרה החוק הרלוונטי בעניינך : חוק שירותי תעופה (פיצוי וסיוע בשל ביטול טיסה או שינוי בתנאיה)

24/05/2016 01:51 שיר קניית מזרונים קניית מזרונים
שלום, לפני כחודשיים קניתי שני מזרונים. בחרתי מזרון מהתצוגה שהוא בדרגת קושי: גמיש (שזה קשה עד בינוני). וביקשתי מהמוכר שאני רוצה מזרון זהה בדרגה: רך וגודל מיוחד: 120X200
המוכר אמר שזה אפשרי.
קיבלתי מזרון גמיש ולא רך, כבר באותו ביום עדכנתי את המוכר ואת חברת המזרונים. חברת המזרון אמרו שהנושא ביני למוכר והם לא מתערבים, מה שכן בהזמנה היה כתוב לייצר מזרן גמיש ולא כתוב רך.
אחרי התוכחות ממושכת המוכר אמר שהוא מסכים לשלוח את המזרן לריכוך אבל זה יהיה לאחר חג הפסח (הוא גם כתב לי שהמזרונים יישלחו לריכוך), סמכתי על המוכר שכך יהיה, עבר חג הפסח ואני רצה אחרי המוכר שיבצע זאת. ואחרי שהמוכר משך חודשיים מיום קבלת המזרן הוא אומר לי שהעלויות עליי שהוא לא מוכן לשלם עבור התיקון. וחברת המזרונים אומרת שהמזרון הספציפי בכלל לא יכול להיות בדרגה רך.
אז אי אפשר לתקן את המזרן והמוכר לא רוצה להחליף לאחר.
לסיכום: עברו חודשיים מיום קבלת המזרונים, המזרונים נשארו עם הניילונים ולא בשימוש.
אני עכשיו בבעיה עם שני מזרנים קשים שאי אפשר לישון עליהם.
והמוכר לא רוצה להחליף למזרונים אחרים.
האם יש דרך לעזור לי ?
האם חוקית המוכר חייב להחליף לי למזרונים אחרים?
אשמח לדעתך.

שלום,
עניתי על שאלתך בפורום אחר.

18/05/2016 15:17 ניסן הפרת סודיות בטיפול פסיכולוגי הפרת סודיות בטיפול פסיכולוגי
שלום
אני חושב שהפסיכולוג שהלכתי אליו הפר כמה קודי אתיקה , כמו הפרת סודיות ופגיעה בלקוח, מה האופציות העומדות לרשותי? האם יש עו"דים המתמחים בנושא?
תודה רבה

שלום,
אני מניח שיש עורכי דין שמתמחים בעניין זה, אינני יודע.
אינני יודע במה דברים אמורים. אני מציע לך להיפגש עם עורך דין, להציג בפניו את סיפור המקרה ורק אז ניתן יהיה לדעת מה לעשות - האם זה בתחום הפלילי או האזרחי ?

תן בבקשה איזה כיוון לקבלת מידע נוסף, לפני שנפגש רוצה לדעת קצת יותר..

שלום,
אינני עוסק בתחום זה. פנית לפורום תביעות קטנות ודיני צרכנות.

06/05/2016 19:15 יוסי ביטול הרחבת אחריות למכשיר סלולרי ביטול הרחבת אחריות למכשיר סלולרי
שלום

רכשתי סמארטפון מדגם מסויים שיש לו שנה אחריות
נאמר לי בחנות שניתן לרכוש את אותו המכשיר, מייבוא אירופאי עם איזרים מקוריים, בתוספת 250 ש"ח ולקבל אחריות לשנתיים.
לאחר הקניה התברר לי שמדובר באותו המכשיר (אותו דגם ואותו ייבוא כמו הראשון שהוצע לי) ועם אותם אביזרים, ולמעשה הדבר היחיד שקיבלתי עבור תוספת התשלום, הוא הרחבת אחריות לשנה נוספת.
כמובן שאין לי צורך בהרחבת האחריות,זה לא מצדיק בעיני תשלום של 250 ש"ח.
עדיין לא פניתי לחנות, ייתכן והם נוהגים לעשות את הדבר הזה בשיטת "מצליח".

רציתי לשאול:

א. מה כדאי לעשות במקרה כזה?
ב. באופן כללי, מה קורה כאשר אדם רוכש (בטעות או שלא בטעות) הרחבת אחריות ורוצה לבטל אותה ? (מדובר במכשיר חדש ויש לי ממילא שנה אחריות, התשלום הוא על שנה הבאה)

תודה

שלום,
א. אתה יכול לבחור להמשיך עם החבילה או לבטל את העיסקה באמצעות הגשת תביעה לבית המשפט בעניין זה.
ב. יש הבדל מהותי בין רכישה בטעות או שלא בטעות. במידה ולא סיפרו לך את האמת אתה רשאי לבטל את העסקה.

שלום

כמו כל עסקה שאדם מבצע ורוצה לבטל
הרכישה היתה לפני יומיים
ההרחבה ממילא לא רלווונטית לכעת, אלא רק לעוד שנה (כי שנה אחריות יש ממילא על המכשיר)
מה החוק אומר לגבי זה? והאם בהככרח אני אמור לספוג דמי ביטול עסקה (5 אחוז או 100 ש"ח) ?

תודה

שלום,
אני מפנה אותך לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה). שם תמצא את כל המידע אותו אתה מחפש לצורך ביטול עסקה.
בהצלחה.

18/05/2016 11:14 יפה פרידמן האם ניתן להגיע לכספים אבודים בבנק הפולני? האם ניתן להגיע לכספים אבודים בבנק הפולני?
האח של אבי ז"ל, בשם שמעון שליטן, עלה לארץ בשנת 1933 כשהיה בן 20, ולצערנו נפטר כעבור שנתיים. הוא התגורר בתל-אביב, וחברתו כתבה להורים בפולין על מותו ועל כך שנותרו בבנק הפולני בת"א 15 לירות שטרלינג. האם יש אפשרות לקבל מידע על כך? אודה לכם מאוד על תשובתכם.
בברכה,
יפה פרידמן , טל. 052-8754784

שלום,
עליך לפנות לעורכי דין או גורמים שעוסקים בעניינים אלו.
בהצלחה.

18/05/2016 18:08 לגזיאל סמדר איש אחזקה נגד ועד בית איש אחזקה נגד ועד בית
היתה לנו תקלה במעלית.לאחר תלונות לאיש התחזוקה.הוא החליט לתקנה ללא רשות מהוועד .ע י חברת המעליות.הועד לא שמע על כך שבוצע תיקוןקלאחר 7 חודשים.דורשים מאתנו לשלם 5000.כשלא התיעצו עמנו.ולא דובר במחיר.מי אמור לעסור לי בזה?

שלום,
אינני מבין את שאלתך.
עליך לפנות לועד הבית לצורך קבלת תשובות בעניינך.

17/05/2016 11:48 בתאל חברת תעופה לא שלחה את המזוודה כאשר היתי בחו חברת תעופה לא שלחה את המזוודה כאשר היתי בחו"ל שכחו אותה בארץ
טסתי לברלין שבוע שעבר, כאשר נחתתי הדיילת נגשה אלי עם מכתב שהמזוודה שלי נשכחה בשדה התעופה בן גוריון.
כאשר חזרתי ארצה לאחר 4 ימים ,רציתי לברר איפה המזוודה שלי מסתבר שהיא נשלחה לברלין ז"א גם כאשר נחתתי בארץ המזוודה לא הייתה אצלי. לאחר יומים הגעתי לשדה התעופה עצמאית ולקחתי את המזוודה. מה עלי לעשות במקרה כזה?

שלום,
במידה ויש לך את כל הראיות להוכחת טענותיך, אני מציע לפנות לגורם הרלוונטי בשדה התעופה לצורך קבלת פיצוי כספי בעניינך.

27/04/2016 15:25 יוסי תביעה נגד המעסיק תביעה נגד המעסיק
אני מעוניין להגיש תביעה נגד המעסיק שלא שילם את כל מה שמגיע לי.
התביעה היא על סך 15 אלף.
האם עליי להגיש את התביעה בבית דין לעבודה או בבית דין לתביעות קטנות?

שלום,
ביחסי עובד מעביד יש להגיש תביעה בבית הדין לעבודה.

27/04/2016 17:26 יוסי אבל...

בשביל דיון בבית דין לעבודה אני אצטרך לקחת עורך דין שיעלה לי כמעט כמו כל סכום התביעה.מה אפשר לעשות במצב כזה?

לעשות זאת בעצמך או לקחת עו"ד.

25/04/2016 10:12 rsw תביעות קטנות /בנקים תביעות קטנות /בנקים
הנדון: תכנית חיסכון "בונוס לדירה" בבנק


בשנת 1997 פתחתי תכנית חיסכון בשם "בונוס לדירה" בבנק .
משך התכנית היה עד 18 שנה.

התכנית כללה הטבות בתחום הדיור שבין היתר הם:
1 "בונוס ריבית"
2 "או"פ הצמדה"
(שהיא למעשה הפרש בין ההצמדה למדד המחירים לצרכן,לבין הצמדה למדד תשומות הבניה בניכוי 10%).
ברצוני להדגיש שבכל תקופת החיסכון, לא פורטו הסכומים הללו בדווח השנתי והסכומים הללו מופיעים רק במחשבי הבנק , דבר לא תקין לכשעצמו.

בבואי לסניף כחודש ליפניי משיכת הכספים על מנת לדעת מה זכויותיי בתכנית, נימסר לי מסמך ע"י הפקידה שבסניף שכולל את הסכומים להם אני ההיה זכאי כמפורט להלן.

"תשלומים xxxxxx
ריבית- xxxxxx
הצמדה- xxxxxx
בונוס ריבית xxxxxx
או"פ הצמדה- xxxxxx ש"ח

סה"כ לזכות"- xxxxxx

הפקידה הדגישה בכתב ידה על גבי המסמך, שמאחר שאני מותר על זכותי לקבלת משכנתה ,אני לא היה זכאי לקבל רק את ה-"בונוס ריבית " (ואכן זאת בהסכמתי)

לאחר פדיון התכנית ,כשגיליתי שגם סכום "או"פ ההצמדה" לא ניכלל בסכום "זכות פדיון".פניתי לפקידה בסניף הבנק ,ונאמר לי כי מאחר ולא הבאתי קבלות על ביצוע שיפוץ בדירת מגורי אני לא זכאי לקבל את הסכום שעמד לרשותי באו"פ ההצמדה .

ברצוני להדגיש , שבמידה והיו אומרים לי מראש ביום מסירת המסמך , כי התקבול מותנה בביצוע שיפוץ והבאת קבלות ,הייתי מבצע את הנדרש ליפני משיכת הכספים ( זאת שטות לוותר על זכות כזאת).

בפנייתי למחלקת פניות הציבור של הבנק , בבקשה למצוא פתרון הולם ("להחזיר את הגלגל לאחור" ולאפשר לי לנצל את זכותי שבתכנית ) נעניתי בסירוב.

הרגשתי היא כי הבנק מנסה להתחמק ממחויבות ,ובכך להרוויח את הכסף שלי ,ואולי גם של אחרים כמוני.


לתגובתך והמלצתך אודה

שלום,
כדי שאוכל לתת לך תשובה מקצועית, עליי לעיין במסמכים והראיות שיש בידך. לצורך כך אני מציע לקבוע פגישה מסוגרת במשרדי.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

עו"ד שרית לנגה-יצחקי

"הידע שצברתי כמתרגלת ועוזרת הוראה באקדמיה, כמו גם עבודתי כעו"ד במשרד היועמ"ש, משרת נאמנה את לקוחותיי..."